Vilo helg

publicerat i Allmänt;
Denna helg ha vart en vilo helg, go mat och trevligt umgänge. Vi har vart en sväng med mofa och Erika på Leos lekland på lördagen och en sväng på stan idag med Dahlia och Sofia. De ha vart mkt trevligt, Leos tog kålen på oss så de va trötta barn och en trött mamma igår kväll. Idag så gick vi i affärer och Melvin fick sig en ny mössa. blev en fin po.p mössa i rött och vitt :) Blev ÄNTLIGEN en take away mugg för mig så nu kan jag ta med mig mitt älskade kaffe överallt :D Blev en mascara och termometer också :) Vi åkte upp till ålidhem och jag var för första gången på Lidel, vilket va en upplevelse :) Blev en go middag och nagellacks målning på oss alla tre ikv, nu sover de små så sött. Jag sitter framför tvn och ser Face off och har nyss tittat igenom de nya böckerna till skolan som ja fått köpa av en kompis. Imorgon blir de skolan och då börjar skolan på riktigt, känns sååå kul! haha! Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annelie:

Kul att du har börjat uppdatera och skriva igen på bloggen :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag och en bra vecka :)

Kommentera inlägget här :