Redovisning

publicerat i Allmänt;
Igår hade ja min första redovisning, och de gick super bra! Jag hade verkligen stressat upp mig och blivit nervös i onödan! De va mer som en diskution me läraren om vad vikunde och hon hjälpte till en massa så de kändes int direkt som att de va ett "förhör" som jag trodde de skulle vara. Ja hade ju pluggat typ som att de skulle vara ett prov, men hellre de än förlite!
 
Efter de så var jag på Iksu med Erika och fick jätte bra hjälp med ryggövningar så nu kanske jag kan få vara lite mer hel framöver :) De känns i ryggen idag kan jag ju säga, inte direkt träningsvärk men sådär så man vet att man gjort ngt iaf! 
 
På kvällen kom fina farmor förbi med fika bröd, bulla och morotskaka hade vi önskat och de fick vi, så himla snällt! Jag vet int riktigt när jag ska hitta tid lr ork till att baka nu, jag somnar ju i regel på soffan varje kväll lr så somnar jag i sängen med datorn på! Känns jätte skönt att int behöva tänka på fika bröd ett tag iaf :)
 
Nu är de plugg som gäller, dyka ner ordentligt i Medicin 1! 
Ha en bra dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FlizanLizan:

Hejsan

Sugen på en ny header eller design? Klicka då in på min blogg eller min portfolio för mer info. http://flizanlizan.blogg.se/portfolio

Kommentera inlägget här :