Långdag!

publicerat i Allmänt;
Idag är en sån där dag som kommer bli riktigt lång, klev upp vid 7 men tiden flög iväg så vi fick brottom till förskolan :( Ja tycker verkligen inte om när jag måste stressa barnen, men ibland när tiden int räcker till ha man ju int så mkt till val :(
 
Iaf så sitter jag nu på skolan och vi ska träffas om 30 min för att gå igenom i min grupp inför redovisningen imorgon. Efter lunch sen så har vi två föreläsningar efter varandra, de ska bli kul för jag tycker ju som endå att de är intresant men vi slutar först 16.00 så ja lär ju vara astrött i huvudet ikv. 
 
Jag passade på och köpa mig en bulla när ja väntade på nästa buss på stan, satt fint i magen de vill ja lova, bästa frukosten helt klart! 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av :

söööte!:D

2:a kommentar, skriven , av Fröken Grön:

Jobbigt med stress på morgonen. :/

Kommentera inlägget här :