Träna

publicerat i Träning;
När ja ä på gymmet så känns de som att ja är i min egen lilla värld, ja focuserar på de som ska göras och lyssnar på musiken som strömmar in i mina öron. Men naturligtvis så reagerar ja ju på saker i min omgivning som när folk stirrar på en lr tittar lite väl många ggr. De stör mig, kan inte alla bara sköta sitt och endast snegla ut över rummet  och titta på folk i förbi farten inte stå och intensivt titta på någon annan. 
 
Jag älskar att träna känns verkligen som ja hamnar i "the zone" bara jag och vikterna och min största motståndare är jag själv. De är en otroligt skön känsla att göra bättre ifrån sig än förra veckan och känna hur kroppen orkar mer och vill mer, blir helt klart att köpa gymkort på fitness24seven nästa vecka och börja hårdköra!
 
 

Kommentera inlägget här :