Som vanligt

publicerat i Allmänt;
Allt rullar bara på som vanligt här hemma hos oss, barnen på förskolan några timmar och jag tränar lr träffar vänner. Idag vart de långfrukost efter jag lämnat barnen med X, sedan ut och löpa en sväng och lite styrka på det. Efter middagen försökte jag mig på cocopops tro ja de heter, inte helt lätt med barna med och baka men de blev iaf tre st :) Tror dock jag ska prov baka sånna grejer själv i fortsättningen, då jag kollade receptet hela tiden och då passade barnen på och käka smeten! Vilket resulterade i väldigt få!
Vi va hos Maya i helgen och så fick Norea denna super fina tunika, hon syr barnklader på beställning Chipmunk design kolla in dem! 
 
Imorgon blir de stor handling och införskaffning av vinter grejer till de små, känns ju lite dubbelt. Kul att få köpa nytt och sånt, men ush va jag hatar att handla mat! Jag vill äta gott men slippa gå på en stor affär som är full men en massa folk. 
 
Nu när de små sover ska jag passa på och se The secret circle och dricka mitt goa te som jag fått av farmor. 
Hade!
 

Kommentera inlägget här :