Barnledig

publicerat i Allmänt;
Denna helg är jag barnledig vilket känns så otroligt konstigt med endå skönt, de är ju som en tid då jag har möljighet att bara vara och slappna av. Ingen tid att passa inte ett nå som jag verkligen måste göra, vilket är otroligt rogivande. För detta har jag pappa(morfar) och hans sambo Erika att tacka!
 

Igår blev de kräftskiva och en utgång och ikv blir de go middag och mys framför tvn, kanske lite fotboll. Jag ska iaf passa på och ta vara på tiden att bara vara och inte göra ngt speciellt. Imorgon åker vi ut och hämtar barnen och passar på att hälsa på hos pappa, sno med oss lite potatis hem också! :)
 
Men jag har vart dålig på att blogga sista tiden och de skyller jag på att min laddar till datorn har gett upp. Sen fungerar ju blogg.se´s app helt värdelöst så den kan jag ju inte använda. Men jag ska införskaffa mig en ny laddare så jag kan börja blogg som vanligt igen. 
 
Bjur på lite bilder också nu när jag endå är igång :)
 
 
 

Kommentera inlägget här :