Lillebror!

publicerat i Allmänt;
I torsdags kom min lillebror upp och hälsade på han är fortfarande kvar men bor inte hos mig. Vi hade middag och kalas fika för honom på torsdag kväll ute hos pappa de var super trevligt, massa släkt och vänner. Jag hade bakat cupcakes såklart, vilket var uppskattat. Igår så var jag, barnen, Victor och J på busplaneten och busade tills barnen va så trötta när vi åkte att de somnade i bilen. Men de va super mysigt att få lite kvalitets tid med bror min! 
 
Idag har vart en riktig slappardag, vi har växlat mellan sängen och soffan och tv och film hela dagen. Vart mysigt och barnen har vart så himla mysiga verkligen. Dock har vi nog dragit på oss en förkyldning för de hostas och snörvlar hela tiden här hemma :(
Men de är ju sånt som kommer som ett brev på posten när hösten kommer!
Har dock börjat löpa mer regelbundet och de känns så skönt i kroppen att den får röra på sig så mycket som den vill. Även om jag inte har lust så gör jag de iaf för de känns så himla skönt efteråt. Så nu känns de som kroppen börjar komma i balans igen vilket är en otroligt skön känsla.
Norea har även haft kompis här och vi har vart och käkat middag med mor min på stan, små vardagsnöjen helt enkelt :)
 
 
 

Kommentera inlägget här :