New tattoo

publicerat i Allmänt;
 
Nu har jag äntligen fått nålen i huden igen! De är så otroligt roligt och jag får blodatand varje gång och vill hela tiden ha mer! Efter varje tatuering så blir jag mer taggad på att göra ännu en, igår kväll satt jag hur länge som helst och tittade på tatueringar och fantiserade om vad mer jag skulle vilja göra. De finns så många fina motiv som jag skulle vilja göra men de är ju en kostnadsfråga också, de är dyrt att tatuera sig! 
 
Förutom tatuering så har vi mest bara myst på i helgen, vart hos Maya och Elliott och lekt, städat och sånt där annat vanligt. Var upp och hälsade på min lillebror i fredags och de va jätte roligt, han mår så bra och de är så otroligt kul att träffa honom och se hans framsteg. Men jag saknar honom och min andra lillebror, tur de snart är jul så vi alla får spendera lite tid tsm! 
 
 

Kommentera inlägget här :