Promenad

publicerat i Allmänt, Melvin 6-12månader;
Imorse fick vi besök av Charlotta, så vi pratde på och hade de trevligt innan hon skulle åka till jobbet. Då tog vi oss till Ålidhem och gick sedan ner till Ica Maxi med Dahlia och Sofia. Där blev de en mjukglass och redbull, sen sväng in på Cervera, hittade såååå mycket snyggt! Bland annat en bakmaskin som jag absolut ska önska min i present när jag fyller år. Efter de gick jag och Melvin in till stan och sedan hämtade vi Norea på dagis och så var de middag och läggdags. Norea somnade ännu en kväll på soffan... Hon somnar alltså för 18 igen =O 
Coolpojken i keps 
Eftersom Melvin blivit så smal så får han äta vad han vill, ikv va de smör och macka som önskades!
KÄRLEK♥
 
Nu spöregnar de ute och jag sak nog lägga mig i soffan och äta nå gott och ba njuta =)

Kommentera inlägget här :