En tystnad

publicerat i Allmänt, Melvin 6-12månader, Norea 2-3år;
Har vart lite frånvarande här på bloggen ett tag, de har många orsaker men framför allt tidsbrist.
Vi har börjat få vår på riktigt nu och de känns helt underbart att kunna var ute utan jacka! De är mer än 12 plusgrader ute just nu och kl är efter 19, känns magiskt på något vis. 
Hur som helst så har vi haft en sjuk liten pojke som vart tvungen att ligg på barn 2 i tre dygn för övervakning och medicinering. De beror på att han vart förkyld igen och fick svårt att andas, när han också slutade äta kände vi att de var dags att åka in till akuten. Eftersom han har haft lite problem med andningen, vart tung andad och roslig ända sen han kom så känns de nu skönt att han fått en ordentlig utredning. Nu är de astma medicin som gäller morgon och kväll, fram till besök på barnmottagningen den 23. Efter de får vi se vad de säger där, men han har aldrig andats så bra som han gör nu trotts att han är förkyld så jag är stark emot att de skulle plocka bort medicinen helt. 
 
Har hunnit baka, plattat Noreas hår för första gången och vart både hos deras morfar, mormor, morbröderna och faster. Sen så har min lillebror som bor i Gävle var upp och hälsat på vilket är super mysigt! En sväng till Ikea har jag och Eric tagit med våra vänner Max och Kattis, va en riktigt rolig dag fylld med skratt och en grinande plånbok. 
På valborg så åt vi på Allstar och sedan såg en film, en lugn men trevlig kväll helt enkelt.
Pappa dotter kärlek ♥

Norea i plattat hår, vår lilla hippi ;)
Gladaste pojken!
 

Nu får jag strax besök av bästa tjejen jag känner vi ska smaka på mitt experiment, nämligen sockerkaka med smak av vit choklad och ljuschoklad :)
 

Kommentera inlägget här :