Dagens

publicerat i Allmänt;
Dagen vart inte riktigt som tänkt, hade ont i magen så låg i sängen till 12.. blev ingen löprunda utan direkt ner till stan för att träffa Dahlia och sen till öppna förskolan. Blev fika, go mat, glass och massor med lek. Nu sitter jag hemma och ser tv, blir nog en tidig kväll tror jag. Vi får väl se om jag lyckas är ju en nattuggla så de kan ju bli lite svårt. 
Har inga planer alls för imorgon, inte för lördag heller. Men på söndag så åker jag, Eric, Max och Kattis till Ikea i Sundsvall! Ska bli super kul, längtar som fan till de! Blir en heldag utan barn och bara shoppa! =D Me happy!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Rose:

Hej Ida
Det var längesen grattis jag ser att du har ett barn till jätte stor grattis på er jätte fint blogg oxå hälsa barnen de är super söta :)

Svar: Hej!Tack så mycket! :)
Idha

Kommentera inlägget här :