Vill sätta nålen i huden!

publicerat i Allmänt;
 
Om mina pengar räckte till hade jag nog sett ut lite åt de här hållet. Jag tycker de är såå snyggt med tatueringar och de är något magiskt med att få in nålen i huden. Att känna smärtan som är en blandning av njutning och plåga och så blir de något så vackert av de. Ett märke för livet, 
 
"My body is a journal in a way. It´s like what sailors used to do, where every tattoo meant something, a specific time in your life when you make a mark on yourself."
Johnny Deep 
 
Jag är så sugen och de suger i hela kroppen efter att få sätta nålen i huden och förgylla min kropp med konst. Vet inte om de kanske blir nå mer piercingar också när jag endå är igång, men en sak i taget. Först ska jag tatueria in Melvin, sen får vi se vad nästa projekt blir. Vill göra ryggen och ena höften full av flygande blommor också... Kanske en sten i näsan, ett till hål i örat och massor av tatueringar :)

Kommentera inlägget här :