Underbara vårväder!

publicerat i Allmänt;
Idag var de ännu en tidig morgon, vet inte vad de tagit åt mina barn. Tror dock de är mycket pga att solen är uppe så tidigt och lyser in, börjar överväga rullgardiner!
Så kl 5.25 vaknade Melvin och då var Norea redan vaken... Bara att kliva upp och göra frukost, fick mig en tupplur tsm med Norea innan lunch som tur var. Men nu efter vi vart ute två ggr så känner jag mig jätte slö och inte alls så pigg som jag tycker att jag borde vara. Men men vi ser väl de tar sig kanske fram mot middagen, förhoppningsvis. Ikv åker vi hem, hem till mig. Pappa är och skjutsar lillebror till flyget, han ska hem nu. Känns tråkigt men vi har haft en skit mysig och rolig helg, full av bus och ute och inne aktiviteter.
 
 
 
♥Tack för i helgen lillebror, VI ÄLSKAR DIG ♥

Kommentera inlägget här :