Tidiga mornar inte min grej...

publicerat i Allmänt;
Ja älskar mina barn över allt i världen och skulle kunna göra allt för dem, verkligen ALLT!
 

Ville bara inleda med att säga de, för de som kommer nu kommer låta som nå helt annat. 
ca 03.00 Melvin vaknar och har bajsat igen!
5.15 vaknar Norea, hon är trött men vill endå kliva upp. Jag säger nej vilket gör henne sur så vi börjar bråka, detta resulterar i att hon skriker så hon väcker Melvin. Två vakna barn som vill kliva upp och klockan är inte ens halv sex
De är bråk, skrik och grin till frukost, vid påklädning och i allmänhet.... Jag trodde seriöst mitt huvud skulle gå sönder och jag känner mig så otroligt förstörd när båda barnen gråter och jag inte förstår vad de vill. Jag försöker hålla mig till de regler vi satt upp och vara snäll mot dem. Så klart de är trötta när vi klivit upp så tidigt, men i mina tankar tar jag på mig hörselskydd och lägger mig i sängen medans barnen får härja fritt i lägenheten. Jag tror alla föräldrar tänkt den tanken någon gång. 
 
Efter mycket om och men så tar vi oss iväg till dagmamman och jag kan lämna Norea och focusera enbart på lilleman. Blev en tur förbi deras pappa på hans jobb, fk och träffa Lisa med barn på stan innan jag hämtade henne igen och nu är vi hemma. 
 
 
Nu känner jag mig mer tillfreds med livet och ska snart lämna barnen till deras pappa så jag hinner åka och träna.
precis när jag skriver de så kommer min egen pappa och hans tjej på spontan besök!
Later :) 

Kommentera inlägget här :