Random bastards!

publicerat i Allmänt, Norea 2-3år;
En solig dag igen och inte mer än 45 min har jag varit ute :O
Känns lite tråkigt men va gör man när barna inte har lust att vara ute...
Vi åkte lite pulka busade lite sen blev de ica, handlade en massa onödigt och en massa nödvändigt. Sen blev de hem sätta på kaffe och så kom Carro på fika typ, blev ba Kaffe och nonstop. Jag blev lat och orkade inte dra igång ett bakprojekt, så blir de efter maten eftersom jag lovat Norea. Melvin sover och Norea ligger jätte trött i soffan och ser Fem myror är fler än fyra elefanter. Hoppas hon inte somnar! 
 
Tanken var att Anna och Benjamin skulle komma hit ikv och sova över men Melvin är fortfarande gring på nätterna så vi skjöt upp de ist. Norea är hemma från dagmamman denna vecka pga att de inte finns någon plats för henne... :O Blir så otroligt less på att hon inte blir prioriterad, hon behöver leka av sig de få timmarna hon har hos dagmamman. Sen så är de ju så att jag betalar för barnomsorg!!! 
Imorgon blir de att ringa och prata allvar med rektorn jag kan ju inte ha de så här, hon behöver få komma någonstans där hon kan vara. Inte bli bollad mellan olika dagmammor. De är inte bra för henne, hon är ju trots allt bara 2,5 år! Hon behöver stabilitet. 
 
Nu ska jag gå och kolla om min lilla flicka somnat d vart så tyst...
 
Har myst in mig i din tröja Anna, vet inte om du får tillbaka den ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Victor your brooo:

Du måste ju fixa en egen RB tröjja! reppa UÅ litegrann :)

Kommentera inlägget här :