Plågar min arma kropp!

publicerat i Allmänt, Träning;
 
Idag så har jag tränat IGEN jag håller på och ge min kropp vad den tål just nu. Jag känner att min kropp behöver en tränings chock för att komma i fas igen med en hälsosam livsstil. Bort med alla sötsaker, skräpmaten osv, min kropp ska skrika efter nyttigmat och träning, inte socker och ligga i soffan! 
Så nu är jag har jag snart gjort bort en av två veckor med träning 5 av 7 veckodagar. De känns riktigt skönt och de börjar kännas i kroppen att den mår bättre av att röra på sig mer regelbundet. Dock är de fortfarande jobbigt att ta sig iväg och träna och jag går och små gruvar mig hela dagen, men när jag väl är där mår jag så otroligt bra. Jag trivs verkligen att träna och de är ju superkul! Idag var jag på gymmet och lyfte skrot, till och med de va kul, vilket jag inte kan komma ihåg att jag någonsin tyckt! Så jag är helt klart på rätt väg nu! Imorgon blir de ännu en dag med träning, ser verkligen fram emot den! Mer om de imorgon!
 
Nu ska jag börja ta mig iväg till Anna för en kväll med go mat, härligt sällskap och Melodifestivalen! Ska bli super mysigt, barnen är ju hos deras pappa i helgen så jag är barnledig. De glädjer mig för de blir jätte glada när de ska åka dit, han har så fin hand om dem. 
 
Ha en bra kväll!

 

Kommentera inlägget här :