En svensk musikfest

publicerat i Allmänt, Träning;
Allt de här med Melodifestivelen... ska man skratta lr gråta?
Ja gillar de, helt klart. Men vet inte om jag gör de för att själva programmet är bra lr pga att man fått de inprentat i huvudet att man ska se de och gilla de. Jag älskar musik, men kan inte säga att jag älskar schlager. De är bra, de fastnar, men vinner alltid den låt som har mest potential i Europa lr den som svenska folket tycker är gulligast/bäst/mest känd...  
 
Vi hade iaf super trevligt igår hos Anna, maten va jätte go TACK ANNA! Sällskapet var som alltid roligt och trevligt, underhållningen höll måttet. 
 
Nu sitter jag och samlar energi inför kvällens träningspass, har har träningsvärk i kroppen efter igår vilket lär märkas ikv. Blir inte gymma en lördag igen! Ikv ska jag på veckans höjd punkt nämligen Polefit. Helt klart den mest givande träningsformen jag någonsin provat! Man bygger muskler, har roligt, blir vigare och bygger upp självförtroendet! Jag älskar de! Att få känna sig sexig, sensuell men samtidigt stark, självsäker och självständig är ju den bästa kombinationen, man blir helt klart oövervinnerlig!
 
Så vi hörs senare ;)

Kommentera inlägget här :