Underbara sommar

publicerat i Allmänt, Melvin 6-12månader;
Dansande flicka på gungan :)
 
Just nu spenderar vi nästan hela dagarna ute i solen, de är så otroligt skönt. Bara få njuta och leka ute i de underbara sommar vädret. Även om jag är en vinter människa så trivs jag otroligt bra just nu, de är som harmoniskt på något vis. Att bara ta på sig skor om ens de och gå ut på gården och leka, gunga och måla med kritor på marken. 
Igår va vi för första gången på Bölesholmen, helt underbart hade vi de med Stina och hennes barn, kompis, mamma och syster. De va varmt och skönt, barnen badade och lekte skötte sig nästan själva och vi fick sola och bara njuta av tillvaron. De är verkligen härligt att ha barn i typ samma ålder, de leker super bra tsm speciellt ute där de inte finns nå grejer nästan att bråka om. Mitt lilla busfrö till dotter skvätte ner mig med vatten flera ggr, jag som är en riktig badkruka gick inte i vattnet mer än till knäna. Men Norea badade hela sig nästan, hon höll huvudet ovanför ytan med blötte endå ner håret. De är verkligen något som vi kommer att göra om kan jag lova. 
 
Idag har jag haft Carro och barnen här, vi har vart till våran super fina lekpark med skeppet och ätit go middag tsm. Vart kyckling i mögelostsås och pasta, var super gött! Nu sitter jag och bara njuter av livet, ska ner och tvätta en maskin innan jag lägger mig tänkte jag. Har börjat lite smått med tygblöjor till Melvin så nu är de mycket tvätt :)

Kommentera inlägget här :