sex and the city

publicerat i Allmänt, Norea 2-3år;
Ohh jag älskar verkligen den serien, kan sitta i timtals och se avsnitt efter avsnitt, de är så roligt och samtidigt får man sig tankeställare. Måste säga att de är helt enkelt underbart, att bara få försvinna in i serien och deras liv!
 
 
Jag längtar efter att nya filmen med Johnny Deep, The lone ranger! Har sätt typ alla hans filmer och tycker alla är bra, han är både snygg och en bra skådis. Den kommer ut onsdag nästa vecka så efter de kommer jag besöka SF inom kort :)
 
 
Sen måste jag ju bara få berätta om min duktiga lilla tös! Hon börjar verkligen bli stor nu! Hon har helt och hållet slutat med blöja, efter jul så va hon blöjfri på dagarna. Nu förra veckan så bestämde jag mig för att de va dags att sluta på nätterna också eftersom hon ibland va torr på morgonen. Så nu är de slut med blöjer för henne, ett blöjbarn kvar nu då :) Håller även på att mentalt förbreda henne på att hon ska sluta med tutte då hon fyller tre, vilket hon är helt med på men jag vet att de kommer bli en riktig kamp. Speciellt då Melvin kommer få fortsätta med tutten två år till :/ Men men bara att ta tag i de när de kommer är ju endå två månader bort :)
 
 
Eftersom de är busstrejk så har vi fått cykla lr gå överallt sista tiden, de är ju bra för hälsan och jag tycker de är ganska kul också att cykla men till och från ålidhem kändes lite långt men jag tog mig i kragen och cyklade upp dit och hem. Men fan mina ben va som spagetti efteråt! Så skönt de kändes dagen efter att veta att jag fixade de :)
 
 
Nu ska jag se ett till avsnitt av Sex and the city sen sova, de är ju en dag imorgon också! Undra vad den ska bjuda på !

Kommentera inlägget här :