R.I.P Farfar

publicerat i Allmänt;
Idag har de vart en sån där jobbig dag då inget vill funka, natten va orolig och barna vaknade flera ggr var. Vi lyckades inte ta oss upp och få på oss kläder förän halv 3 på efter middagen! Även fast vi va upp och åt frukost och lunch så orkade ingen av oss göra något sen utan de blev mys i min säng. Norea har vart super trotsig och jag visste tillslut inte längre vad jag skulle göra. Bara ta tio djupa andetag och sedan göra om samma proses igen, otroligt utmatande. När hon väl somnade kl 21.30, kände jag mig helt slut men kunde endå inte finna ro i kroppen att sova. Nu efter nån timme i soffan med tv tittande känner jag att jag måste sova, även om jag inte vet hur de ska gå till. 
 
Idag skulle min farfar ha fyllt år, så mina tankar har vart med honom flera ggr under dagen och kvällen, saknar honom verkligen. De är alltid svårt när våra nära går bort även om de va mer än 6 månader sedan så känns de i hjärtat varje gång jag tänker på honom. Tiden gör de lättare men känslorna kommer alltid att finnas kvar. 
Några fina ord om en otroligt fin människa, klicka HÄR.

Kommentera inlägget här :