Life is not easy

publicerat i Allmänt;
 
Idag har varit en otroligt lång dag, upp kl 5.15 för då bestämde sig mina barn att de va morgon. Jag va inte speciellt pigg och kände verkligen inte lust att gå upp. Men va gör man bara kliva upp, tanken var att åka på sommarfesten på Ålidhems öppna förskola men de fanns inte en chans att jag lr barnen orkade de. Så vi har bara varit hemma idag, blev en kort promenad pga att de började regna. Sen har vi sett en film, busat, dansat och bara myst. Även sovit, dock allt för sent så Norea ville inte gå isäng kl 19 som vanligt. Men när kl va 20.30 sov hon äntligen, de va en riktig kamp! 
 
Just nu känner jag mig helt slut och vet att de snart är lägg dags så jag håller bara ut lite till, ska lyxa till de med vaniljglass och smällt nougat bara för att jag kan ikv :)
 
 

Kommentera inlägget här :