Helgen

publicerat i Allmänt;
Avslutade kvällen med jordgubbar, glass och kaffe.
 
Har haft riktigt härliga dagar, fyllt år har jag gjort och så har de ju vart midsommar. 
Torsdagen va min födelsedag, så jag bakade med Carro och hennes barn, sedan åkte jag och barnen ut till pappa för att fira mig. När de kommer för att hämta oss så kommer helt oväntat Victor in genom dörren! Gissa om jag vart förvånad och glad över att se han! Känns som de va evigheter sen, saknar honom verkligen. Så eftermiddagen och kvällen spenderades ute hos pappa med släkten. De va skit trevligt, gott fika och mat och fina presenter fick jag också! 
Mina fina presenter
 

På midsommarafton var vi på Gammlia på dagen och bara njöt av vädret och allt roligt som fanns där. Efter de så vart de grillning här hos mig med trevligt sällskap och go mat. Carro och barnen var här, vi hade verkligen en riktigt trevlig dag! Mycket skratt och lek.
 
 
 

Kommentera inlägget här :