Du är galen!

publicerat i Allmänt;
Alltså min bästa kompis Carro är helt galen! Jag har fått vara på behandling idag på iksu spa!!! Hon hade planerat ihop något och allt jag fick veta innan var att jag inte skulle planera in något och att jag skulle få vara utan barna en stund. Vi tog en promenad från mig och helt plötsligt svänger hon in på iksu spa!!!! Den underbara vännen min har gett mig en lerbehandling i födelsedags present! De va helt underbart, en timme av bara njutning och min kropp blev verkligen avslappnad. Känner mig helt mjuk och tillfreds i kroppen :) 
Kan inte tacka henne nog för den här dagen super härligt! Men oj va hon ska få igen när hon fyller år jag ska verkligen hitta på något knas haha! 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carolin:

Det är verkligen det minsta du förtjänar babe :)

Svar: Love u! <3
Idha

Kommentera inlägget här :