Barnvagns maffia!

publicerat i Allmänt;
Idag så har vi vart fyra morsor med varsin barnvagn och två stora barn, så vi har verkligen tagit plats där vi fart fram. Men de har varit riktigt mysigt faktiskt, även om de är en kamp med Norea på stan. Blev lunch på donken och sedan handlade jag upp mitt present kort på Gina som jag fick av farmor. Blev verkligen super nöjd över de jag köpte de kändes så jag! 
 
Efter middagen så åkte vi till Coop för att handla, blev en stor handling så nu har vi mat för ett tag framöver :)
Norea hann dock somna innan morfar han komma och hämta oss, lillgumman. Hon var verkligen helt slut efter att ha vart på stan, hon är så söt när hon smyger in i mitt rum och lägger sig i min säng. De händer allt oftare att när jag är upptagen med något, idag att plocka undan efter middagen. Så gick hon och la sig.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :