Bad

publicerat i Allmänt;
Idag har vart en toppen dag, vaknade kl 6.50 av Norea och för engång skulle så var jag faktiskt pigg :)
Har hunnit skit mycket, tvättat tre maskiner, vikit tvätt, ätit grötfrukost, städat toan, torka golvet och barnas stolar i köket, och packat inför bad äventyret. När allt var klart va kl bara 9.30! Jag började typ klättra på väggarna för jag fick inte tag i Stina, solen sken och jag ville bara åka iväg till stranden. Mer än en timme senare ringer hon och då har de sovit tills dess. Jag packa ihop barnen och vi gick på ica och sen åkte vi till stranden, ÄNTLIGEN!
 
Väl där va de skit mysigt, sol, varmt, lite regn och lite kalla vindar men over all var de helt underbart. Barna leker så bra själva där, blir nog många dagar där i sommar! Carro och hennes barn kom också en stund, alltid lika uppskattat. 
 
Nu sover de små efter en lång och rolig dag, känner mig själv helt slut också så blir väl en film och mycket vatten innan jag intar liggläge :)
Så här glada va mina barn när vi kom hem idag

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Haha måste ju passa på å sova medan barnen gör de ;) de va riktigt skönt med sovmorgon :p men lova å ringa mig imorgon så vi kliver upp i tid . :D
Puss !

Kommentera inlägget här :