Att njuta

publicerat i Allmänt;
Fin flickan som nu har hyfsat rakt hår :)
 
Just nu försöker jag bara njuta av livet, ta en dag i taget och helt enkelt inte stressa upp innan något hänt. Livet som små barns förälder är ju hektiskt och de är något som händer hela tiden, men de är så kul. De är verkligen givande att få de där kramar och pussarna och de söta orden som kommer mellan trotts, skrik och grin. Gu va jag älskar mina barn, en obeskrivlig känsla är de! 
 
I helgen så har jag vart utan dem och de kändes verkligen i hjärtat på dagen idag att jag saknade dem! 
Har vart med mina vänner och verkligen haft skit kul, så tack alla för i helgen ni vet vilka ni är! De måste helt klart göras om :)
Grattis till Dahlia också som fyllt år :)
Nu ska jag faktiskt lägga mig så natti :)

Kommentera inlägget här :