Andas!

publicerat i Norea 2-3år;
De var precis så jag tänkt när jag kom in i köket imorse, Jag vaknade av att Melvin va ledsen. Vaknade till och såg att Norea inte längre låg breve mig. Går yrvaken in i köket och mot deras sovrum, då jag ser de... Norea på en stol vid diskhon, vattnet rinner för fullt och de är vitt florsocker överallt. Jag kände verkligen bara andas, andas, flippa inte ur nu... Efter att ha skurat golvet, duschat Norea och dammtorkat så känner jag mig helt slut och kl är bara strax efter 8!
 
Ska iaf bli skönt att hon ska få vara på dagis idag, de här med att gå i skafferiet och ta saker är hennes specialite. Hon kan göra de på morgonen,dagen,kvällen till och med på natten har jag vaknat av att hon är i skåpen och ska ta något. De är otroligt frustrerande att inte kunna lämna henne mer än 1 min någon stans, för att jag vet att de är något bus på gång. Min busunge, men fan va jag älskar henne iaf, de är som att jag kan se lite av mig själv i de där små busiga ögonen som smyger upp på natten för att äta godis. Jag är ju också en gotte gris, var iaf, så de känns ju inte främmande för mig att suget finns där. Önskar bara att hon kunde fråga först lr åtminstonde inte stöka ner så jävulst =P 
 

Kommentera inlägget här :