Måndag

publicerat i Allmänt, Melvin 1-2år;
Helgen har vart underbar, vart och badat på Nydala, vart på kalas, middag men vänner och massa mys. Norea har sovit borta helt själv hos min fina vän Dahlia, hon va så duktig och hade jätte roligt! Så stort tack till Dahlia som tog sig än mitt lilla troll :)
 
Idag så har de vart pissväder så vi har vart inne hela dagen nästan, ända fram tills vi skulle på stan och träffa mamma för middag på Donken. Va firande för lillmannen, han fick jätte fina kläder av henne, perfekt för dagis starten i höst. 
Hade en trevlig stund med mat, glass och kaffe, sedan liten stund på bibblan.
Men jag är så otroligt sur och less på att inte få åka med bussen!!! Vi fick vänta en timme på att de skulle komma en buss som vi fick plats i! Norea började grina när andra bussen for och jag sa att vi inte kunde åka med, de är inte okej att föräldrar med små barn ska behöva stå i timmar och vänta på en buss! De måste gå att köpa bussar med större utrymmen för vagnar så fler får plats! Känner hur jag börjar koka inombords bara jag tänker på det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Stina:

Förstår dig ang bussarna . Tänk vi som satt i 3 h å vänta på bussen med 3 griniga barn . Dom bör fixa mer plats för vagnar . Inte okej som de är nu !!

Kommentera inlägget här :