Ett år!

publicerat i Melvin 6-12månader;
Nu är min älskade lilla pojke ett år! De känns helt galet och jag vet inte riktigt hur tiden kan ha gått så fort, att igår sitta och tänka igenom hela förlossningen känns bara knasigt för jag kommer ihåg allt så väl. Men de va verkligen underbart att få upp min bebis på bröstet efter allt trubbel han ställde till med i magen :) Även om de kom tre månader av kolik, och nu är astma och eksem ett vardagligt moment. Men så mycket har hänt med min lilla pojk, han går, pratar enstaka ord, klättrar överallt, äter vanlig mat och så mycket mer. 
 
Igår så var de kalas här hemma hos oss, trotts att min ugn gick sönder på fredag eftermiddag. Ska få en ny imorgon bitti! Så blev att köpa en cupcake maker och göra en massa cupcakes, två tårtor och så fixade pappa och Erica bullar :) Sååå de blev ett bra födelsedagsfika iaf! 
 
Melvin fick super fina presenter av alla, filtar, kläder, skor, leksaker osv :)
 

Kommentera inlägget här :