Äventyrslekpark

publicerat i Allmänt;
Idag var vi till Tomtebo på deras äventyrs lekpark, de va super mysigt. Dahlia och Sofia var med oss, fikade och lekte tills vi blev less. Efter de promenad till Ålidhem och sedan buss hem, middag massa bus och sen sängdags för barnen. Jag ska tvätta ikv har redan börjat, välbehövligt vill jag lova. Har slarvat ordentligt med tvätten sen jag blev sjuk.. vilket jag vart i en vecka nu. Ni som har små barn vet ju vilka tvätt högar de hinner bli på en vecka! känns helt galet hur mycket kläder de går åt :P
 
Imorgon blir de väl något annat skoj, försöker hitta på en massa nu på dagarna så Norea inte kan sova. De är så mycket bättre när hon sover på nätterna ist för en timme på dagarna. Hon klev nämligen upp strax efter 5 imorse, då va jag inte på jätte bra humör men va gör man...
 
Har även vart och nyttjat min fina morsdags present som jag fick, så nu är jag långhårig igen! Känns helt underbart, aldrig mer kortare hår haha :)

Kommentera inlägget här :