Riktigt tokigt!

publicerat i Allmänt;
Efter en vecka med urinvägsinfektion och förkyldning så vart dagen helt knäpp! Norea åkte till sin morfar igår och sov över där, så jag hade bara Melvin. Igår kväll va super mysig med kvällspromenad i värmen längs älven, go mat och underbart sällskap. Imorse så vaknade Melvin kl 7 fick då en flaska välling och somnade om, sov till 10 då jag bar över honom till min säng och sedan sov vi till kl 14!!! Jag höll på och få en chock då jag såg va kl var, inte var de så jag hade planerat att spendera en varm och solig dag... Men men ibland så styr kroppen över en och de verkar ju som att jag verkligen behövde sova de där extra timmarna. De va iaf super skönt och en timme senare kom en helt utslagen jänta hem, bjöd morfar och Erika på kaffe och nybakad sockerkaka :) Kvällen har bestått av tvätt, tvätt och lite mer tvätt.. Nu såhär in på natten så avnjuter jag en kall öl och gott sällskpa, tror dock de börjar bli dags att gå isäng med tanke på att jag har två små som kommer vakna innan kl 14 imorgon ;)
 
Natti natti

Kommentera inlägget här :