Förskolan

publicerat i Allmänt;
Jaa nu har Melvin börjat sin inskolning på förskolan och de känns riktigt knasigt men samtidigt jätte bra. Lillpöjken min börjar verkligen bli stor nu och är ingen bebis längre, vilket är en tanke som jag verkligen får brottas med eftersom jag kallar han bebis hela tiden! De går jätte bra för honom där han trivs verkligen med barnen och personalen. Idag är första gången som jag lämnat honom och jag fick en liten klump i magen när jag gick där ifrån, eftersom han inte grät så kändes de endå bra. Personalen har inte ringt än så de måste ju gå som en dans, han har nu vart där själv i tre timmar! Jag är helt förbluffad över hur bra de går hade ju som förväntat mig lite mer motgång än vad de var med Norea men inte de. Sen så är de ju super bra också att han har storasyster där på samma avd så han har ju en trygghet. Helgen har vart super bra, middag och mys hos farmor på lördag och hos mamma på söndag. Verkligen en trevlig helg, barna passade på och bada i havet när vi va ute hos farmor och käkade bär så de nästan kom ut genom öronen på dem. Men de va så skönt att komma ut från stan och bara vara i härlig miljö med fint sällskap.

Kommentera inlägget här :