tvärvändning på en hundradels sekund

publicerat i Allmänt, Melvin 6-12månader, Norea 2-3år;
♥ Mina fina håller handen ♥
En super mysig kväll med sångstund, fem myror är fler än fyra elefanter och massor med kramar och gosande. De va så mysigt och jag kände mig så otroligt lyckligt lottad att ha så fina och snälla barn, de gjorde inte en fluga förnär och va så fina mot varandra. 
På en hundradelssekund så vänder de och blir skrik, grin, trots, tårar, sparkar och slag, av en sån enkel mening som "nu ska vi gå och sova". De känns typ som att mitt huvud höll på och gå i två bitar efter 30 minuter i de kaoset. Nu försöker jag känna lugnet över att de lugnat ner sig och ligger för att somna båda två i varsin säng... 
 
Ska göra mig en kopp te på en stund då de sover men nu först de obligatoriska Big bang theory :)

Kommentera inlägget här :