Öppen förskola

publicerat i Allmänt, Melvin 6-12månader;
Idag på förmiddagen så pallade jag och Melvin oss iväg tvärs över stan till Ålidhems öppna förskola, där möte vi upp Dahlia, Sofia, Maya och Elliott. Eftersom de va min och Melvins första gång där så fick vi en guidad tur av stället och lite allmän info. Sen var de lek och bus, mat i magen och sångstund. 
Nu är vi hemma igen Melvin sover och jag vet inte vad jag ska göra riktigt, de regnar ute så promenad är uteslutet. Tänkte tvätta men insåg att jag lånat ut mitt tvättmedel till Eric, tänker inte köpa nytt idag utan får tvätta imorgonbitt ist. Kl 15.00 ska vi hämta Norea från dagis eftersom Eric tränar ikv så ska hon vara här. Tycker inte om när de regnar ute, vill kunna vara ute och leka med barnen i eftermiddag ju... :/
Vi får se vad vi hittar på för skoj.

Kommentera inlägget här :