Hej!

publicerat i Allmänt, Melvin 6-12månader, Norea 2-3år;
Min stora flicka går på dagis och vill absolut inte åka hem där ifrån när de väl är dags. Igår fick jag bråka länge med henne innan jag fick på kläder och skor. Väl hemma var de bråk vid maten för att hon var så trött, efter maten la hon sig och tittade på bolibompa och somnade inom loppet av 10 min... kl var då 17.20. Jaa vad ska man göra, jag bar isäng henne och hon sov till 5 imorse. Helt ok :)
Min pojke börjar också bli stor, efter Norea åkt till dagis med pappa så låg och Melvin kvar i sängen till 12! Vi myste och busade om vart annat och sov några timma också. Super skönt! Efter vi sovit en stund kryper han upp på min bröstkorg och så säger ungen "Heeej" med ett leende stort som en clown. Jag höll på dö så söt han var, mamma hjärtat gjorde en volt och blev alldelens varmt av kärlek till de lilla livet jag hade på bröstet. Han börjar bli stor, går med gå vagn gjorde han idag på öppna förskolan också. Jag förstår inte de va ju nyss jag va tjock och bara ville ha ut han. Men som sagt alla åldrar har sin charm! ♥

Kommentera inlägget här :