gårdagens polefit

publicerat i Träning;
Efter att ha vart borta i två veckor från polen så känns de ju i kroppen idag kan jag säga. De var tungt igår och tricken satt inte riktigt som de skulle men bara att träna mer! Ska nog köpa hem en stång hade jag tänkt så jag kan träna hemma behöver verkligen de. Tricken är ju som inte min grej utan korografier med mycket snurrar och sånt är de som faller mig mer naturligt :)
Eftersom jag vart borta hade jag missat några trick så de va hårt träning på dem, jag är ju lite feg så att hänga upp och ner är lite läskigt men jag gjorde de iaf! Bara att utmana sig själv och sina räddslor och lita på att kroppen faktiskt gör sitt när de kommer till kritan.
Tänkte bju på lite bilder på vad vi gjorde igår, dock inga på mig lr så utan googlade rätt på några!
Uppvärmning med huvudstående, vi fällde även ut benen i sidan och ner, x antal gånger.
 
Scorpion, dock utan att hålla i benet 
Gemeni, samma här utan att hålla i benet
Kommer inte ihåg vad den hete...
 
 

Kommentera inlägget här :