En bra dag

publicerat i Allmänt;
Lunch med Erika, Olivia och Carolina, super mysigt, roligt och gott! Som vanligt en Norea med energi till max :)
Efter de lite shopping på Lagerhouse och sen till öf, där de var mycket folk och pizza till middag!
Tänkte jag skulle försöka göra en tidig kväll ikv, vi ska vara hos Maya kl 9.00 imorgon vilket betyder åka här ifrån senast 8.15. Men de kommer bli super mysigt med lekdate och cupcake som Dahlia bakat. Sen ska jag och käka lunch med mamma en åka till Eric hämta min cykel och cykla hem den. Mitt busskort går ut på lördag och jag hade inte tänkt köpa ett nytt månadskort utan typ 30 resor, för jag ska börja cykla så mycket som de bara går. Bra på så många sätt, för plånboken, för hälsan, för miljön och roligt för barnen :) 
 
 

Kommentera inlägget här :