Sushi

publicerat i Allmänt;
 
Igår fot ochflängde jag ordentligt, stan för att käka lunch med Anna och träffa Carro. Blev lång lunch på döner sen en promenad för att Norea skulle somna och sen kaffe på barista. In på hm för att köpa nya skor åt Norea sedan träffa min mamma och lämna Norea med henne. 
Hem för att gå ut med vovven sen kom Lisa och hämtade mig och vi åkte på sagga mi för att käka. Super go vegitarisk sushi, en hit, blir helt klart fler gånger dit! 
Hem till mig och så var jag försöks kanin då Lisa skulle bygga gelikar för första gången. Superkul! 
 
 
Idag har jag varit in till stan för att hämta Norea efter pytte dansen, blev lunch på donken, köpa galonvantar och chailatte sen hem. Nu är de lördagsmys som gäller! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin Bergqvist :

Vad mysigt ni har det :)

Kommentera inlägget här :