No she did'nt!

publicerat i Träning;

Yes I did!

Nu kommer jag säga en massa saker som är helt förbjudet att säga. Haru onödiga komentarer håll dom för dig själv, jag behöver dem inte!

All den här skiten om att man ska vara nöjd med sin kropp efter man ha fått barn, VARFÖR?!
De är väl helt upp till var och en hur man känner!

Jag är inte nöjd, alla bristningar och små tomma bröst mår väl vara. Men den utslitna huden, de extra kilona och RUMPAN! Nejnej, de är inget jag vill lr tänker acceptera! Klart jag inte tänker lägga mig ner och gråta och tro att de försvinner av sig själv. Inte heller lägga mig under kniven i första taget lr köra någon galen diet med träning sju dagar i veckan!

De ska göras klocka hälsosamma val med en sundlivsstil på menyn. Jag vill må bättre och se bättre ut, genom att välja te framför min älskade coca cola och frukt och bär framför min älskare choklad. Sen promenad framför bussturer och plankan framför soffläge!

Jag vill kunna leka med barnen på stranden i en bikini utan att känna mig obekväm. Kunna ha de kläder jag vill utan att oroa mig för att de ska bli valkar. Jag är 20, jag har rätt att ändra mitt utseende tills jag är nöjd utan att folk ska tycka jag är knäpp!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin Bergqvist :

Då är vi inne på samma bana. Synd för mig bara att jag har så dålig självbehärskning ;)

2:a kommentar, skriven , av fridis:

du är bäst <3

Kommentera inlägget här :