Vi vann =O

publicerat i Allmänt;

Även om jag tyckte att vi hade en väldigt bra låt i år så är jag fortfarande lite chokad över att vi faktiskt vann eurovision!! Tänka sig att nästa år kommer folk att vallfärdas till lilla Sverige för att de eurovision! De är ganska coolt måste jag erkänna!
Nog om de, idag är de Morsdag så naturligtvis vill jag säga grattis på morsdag till min underbara mamma som alltid funnits för mig under alla år. Genom vått och torrt, stått vid min sida och stöttat mig även i de största uppförsbackarna! Tack mamma för att du är du och för att du finns! Jag älskar dig <3

Idag blir de att bara ta de lugnt kanske en promenad till någon lekpark efter lillan sovit. Solen skiner idag så de är kanon väder, gör att man lätt blir på bättre humör.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara's hemligheter - att överleva våldtäkt:

Hej! På min blogg skriver jag om saker jag varit med om, med målet att nå ut till andra i samma situation. Just nu skriver jag väldigt mycket om de sexuella övergrepp jag blev utsatt för när jag var tretton år, av en person som stod mig väldigt nära. Har precis anmält honom, jag fyller arton i år så det har tagit tid att orka.



Hjälp mig att sprida min blogg - tillsammans kan vi visa unga tjejer att man faktiskt inte är ensam! <3

2:a kommentar, skriven , av Mamma/mommo:

Tack hjärtat.

Jag kommer alltid att finnas för dig du är mitt barn som jag burit i nio månader och älskar dig alltid.Du har gett mig en underbart barnbarn och snart ett till. Nakupenda<3

Kommentera inlägget här :