Lite för tidigt, även som småbarnsförälder

publicerat i Allmänt;

Halv 6 vaknade min solstråle, ville ha välling och sen inte somna om. Nee de är för tidigt för mig, även fast jag är van att gå upp tidigt. Sen var hon rena åskmolnet och skrek och grinade i 30 min innan hon fick fram vad hon ville.
Nu har jag insett att vi inte ar någon fil heller, vilket var de jag var sugen på. Typiskt att Ica inte öppnar förän 8, blir
Väl gröt idag ist.
Pengarna rullar ju in på kontot idag så vi ska åka på Ica maxi och stor handla, tycker de är ganska mysigt lite avkopplande :)
Än så länge är de sol ute men de har utlovat åska och regn här under dagen, vi håller tummarna att de ar fel!
Tänkte vi skulle smörja oss och gå ut en stund efter Bolibompa, jag lyckades bränna mig lite lätt igår INTE kul :(

Kommentera inlägget här :