Inte charmigt

publicerat i Allmänt;

Idag är en sån där dag då krämperna är många och jag bara vill att lillebror ska komma ut. Sen tänker jag lite till och inser att jag borde nog stor handla och fixa färdigt i lägenheten först. Sen vore de ju bra om liggdelen till syskonvagnen hinner komma också så två veckor till är väl bra om han stannar. Sen för hans egen skull borde han nog stanna iaf 4veckor till så han inte är så mager då han kommer ut.

Nee men de är en dålig dag idag, kroppen gör ont och jag nyser och ögona rinner av all pollen.. Trotts de underbara vädret orkar jag inte ta mig an något alls! Ska försöka dammsuga och sätta upp gardiner i lillans rum, när de är gjort kastar jag in handduken för dagen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sophia:

Hej! tycker du har en super blogg :) är inne ofta o läser, men jag undrar bara om du kanske inte kan lägga upp lite bilder? :)

ha de bäst!

Kommentera inlägget här :