Heldag hos momo

publicerat i Allmänt;

Idag vart de en lång dag, Norea bestämde sig för att gå upp 20 över 6. Då kom hon in till oss men vägrade somna om utan hon skulle upp och äta frukost. Så de var bara att palla sig upp trotts en natt full av samandragningar. Vi tog de iaf lugnt till lunch, ritade och tittade på Bolibompa i omgångar.
Efter lunch for vi iväg till momo där de blev full rulle, Theres och Maya kom dit. Maya är något år äldre än Norea så de hade super roligt. Åt glass och bär, lekte inne och ute.
Till middag blev de chili con carne, önskat av mig! De är så otrolgt länge sedan jag åt de och verkligen en underskattad rätt!
Momo och lillan gick på en promenad och jag passade på att vila en stund.
Nu sitter jag och lillan på bussen hem, snart hemma. Blir en tidig kväll för mig trotts att jag vilat, känner att kroppen inte är var den brukar vara.
Hoppas ni haft en bra helg alla :)

Kommentera inlägget här :