Fotboll

publicerat i Allmänt;

Det är verkligen konstigt att vara utan barn, Norea är hos hennes farmor tills imorgon. Vi håller på och byta rum med henne så vi ska få större och närmare toan nu inför lillebrors ankomst.
Idag tog jag en sväng till stan för att köpa galonisar åt Norea medans Eric var och spelade match. De blev ett par helblåa från H&M fast jag ville ha Bamses blåa från Lindex men de var slut i stan och jag orkade inte åka till strömpilen. Gick förbi min farbror och hans fru i deras butik för att se hur de var med henne. Hon ska ha barn om ca två veckor så de kan komma en bebis där när som helst verkligen :) liftade med dem hem sedan för att fortsätta med pysslet hemma. De börjar ta sig men oj va vi har kläder!!! Vi ränsar ut en massa men de känns endå som att de är sjukt mycket kvar! Blir att fara och lämna i ufflåda imorgon.
Ikv så var de ju campions leage final så vi tog en promenad till Marcus, Elin och lilla Elvira. Sitter här fortfarande och väntar på att Eric ska spela klart FIFA så vi kan gå hem och sova.
Pappa kommer imorgon och ska hjälpa oss flytta sängarna eftersom jag inte får bära tungt. Sen ska han hjälpa till att hänga upp lite tavlor och sånt. Efter de blir de att åka och hämta lillan och sen till mamma på middag.
Natti Natti :)

Kommentera inlägget här :