Besök på förlossningen

publicerat i Graviditet #2;

Ikväll så blev de ett besök på förlossningen för oss, jag har haft tryck neråt och täta sammandragningar. Så efter ett samtal till förlossningen så blev de att åka in på kontroll. Som tur var så såg allt bra ut och jag har inte börjat öppna mig än! Tack och lov!!!
Har dock fått order från läkaren att ta de lugnt och vila minst 2 gånger om dagen. Ingen träning lr andra större ansträngningar, får jag mer ont lr så ska jag inte tveka utan åka in igen.
Hem och vila ska jag nu :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av hyllan:

Oj! hoppas allt går bra nu och ta det lugnt super mamman ;)

KRAM

2:a kommentar, skriven , av Martina:

Hey gumman! Hur mår du?

Shit tänkt om lillen hade kommit hihi!

Tur att allt var bra iaf. Nu får du ta o vila :)

Saknar dina kommentarer! Ta hand om er.

Kram

Kommentera inlägget här :