1 Maj = Sommar?

publicerat i Allmänt;
Ja man kan ju iaf hoppas på de, jag känner att jag tar emot sommaren med öppna armar om den bara vill komma. Jag är så less på alla kläder som man måste ha på sig och att ta på och av hela tiden på lillan. Dock så har ju de senaste dagarna varit väldigt fina och kännts som en förhint av en fin sommar.
Igår var de ju Valborg, vi var hos mamma och käka go middag och sedan for vi ner till Campus och tittade på brasan och Cleo med min mamma och pappa. De var riktigt trevligt och Cleo är ju lika bra som alltid, grymt cool brud!

Norea sitter just nu och tittar i Ellos sommarkatalog och pekar på alla modeller och säger "mamma där", när jag frågar vem de är på bilderna så säger hon "mamma"!! Haha så söt hon är man blir ju glad om ens barn tycker att man är så snygg! ;)
Hade ordentligt med sammandragningar igårkväll, de känns i magen idag den är alldelens öm. Som grädde på mosen så har lillpojken sparkat nästan oavbrutet sen halv 7 imorse! De är jätte mysigt att han är igång och rör på sig, de ger ju en väldigt trygg känsla. Men oj nu börjar jag bli less de gör ju faktiskt ont! Haha jaa tänk vilka motsatta känslor man kan känna på samma gång.

Kommentera inlägget här :