Vad hände?!

publicerat i Allmänt;
Ja vad gör jag uppe nu.. de är så att lillan är hos mamma ikv och vi skulle ha en myskväll på krogen. Tänken var den iaf, så vi åt middag hos mamma och lämnade lillan. For sedan hem fixade oss och vidare till Natalie och Simon, efter mycket skratt senare så gick vi till Tc som var kvällens mål. Klockan var väl strax efter 23 när vi kom dit och de var super lång kö! Jag som är extremt oerfaren av att var ute på krogen blev ju såklart chokad men tänkte att de kan ju inte vara fullt redan. Eric gick och pratade med vakten och de var en ut en in!! Vi insåg ju snabbt att vi inte skulle komma in, så vidare går vi utan lycka. Är inte åldersgränsen för hög så är de stängt lr inget drag. Vilket resulterade i att vi gick på Max och åt, köpte godis och åkte hem. De var iaf en kul kväll men långt ifrån de som var planerat. Känns ju lite surt när man väl har tänkt att gå ut, typ något som händer en gång i halv året. Vill gå ut för att dansa och jag tycker inte de finns nå bra krogar riktigt i Umeå för de. Utan de är med supa som verkar vara de största intresset efter så att få hem något. Så de känns inte kul att gå ut om de inte är speciellt tillfälle. Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och mysa och käka godis =) Sedan sova ut imorgon bitti!!!
Godnatt!

Kommentera inlägget här :