Soligdag

publicerat i Allmänt;
Idag har varit en super underbar dag, jag har jätte mycket energi och har fått mycket gjort. Klev upp strax efter 7 med lillan, vi åt frukost alla tre, vilket inte händer så ofta. Sedan for jag och lämnade henne efter vi duschat båda två. Hem laga mat, fylla i ett schema till dagmamman. Ner på stan träffa Frida, surra över en fika sedan ut och njuta av solen och surra vidare. De var super trevligt, kul att hon är ledig i några dagar nu så vi hinner ses snart igen. Efter de hem och värma mig, ut med hunden, dammsuga, plocka undan, börja tvätta. Nu ska jag börja med maten var bara tvungen att sitta lite fick nämligen halsbränna =( Sedan ikv blir de tvätta klart, städa lillans rum och kanske nå mer. Jag får ju inte ta ut mig så jag inte har någon energi imorgon!
Nee nu ska jag börja med maten hörrni =)

Kommentera inlägget här :