ska jag lr ska jag inte?

publicerat i Allmänt;
Sitter och funderar på om jag ska sätta i extentions igen lr om jag ska ge mig till tåls och vänta tills håret blir långt. De är faktiskt både och, jag trivs så mycket bättre i långt hår. Jag blir som mer trygg på nå vänster, men de sliter ju mycket på håret. Dock så gör ju en graviditet också de, sen när jag börjar amma kommer ju massor av hår trilla av. Hmm, hur ska jag göra?! Jag vill ju ha långt hår men inte förstöra de jag redan har. Eftersom jag har kvar en massa hår från sist jag hade extentions så kostar de mig inget att sätta i de. Kanske ska göra de.. går nog ut i förådet och tittar på de om de passar med min hårfärg.
Iaf så har vi varit på öf idag, konstig känsla att de bara var vi där. Men de var mysigt, vi pyslade och lekte. Blev korv och makaroner till middag, härligt basmat!
Nee god natt på er alla!

Kommentera inlägget här :