Melodifestivalen

publicerat i Allmänt;
Jaa då var melodifestivalen slut, vinnaren blev Loreen för er som inte vet =P Tycker de var en värdig vinnare, även om jag lite i smygg höll mer på Danny. Så var hon min tvåa! Ja undra om man kanske ska plocka ihop alla go saker här och gå isäng... Känns lite tråkigt så här tidigt men vad ska man annars göra? Känns ju dumt att vara uppe bara för att..  Vi ska ju upp tidigt imorgon för att åka och se när Eric spelar fotboll, utomhus!!! Men de gör inget *hehe* vi får klä på oss som bara den och ta med lite varm saft.
Efter de blir de att åka vidare ut till pappa för lite skoter, kanske sista gången i år om de ska fortsätta vara plusgrader så här. Inser att jag måste köpa mig ett par stövlar iår, de går ju inte att vara ute och leka med lillan annars. Jag har sagt i 3 år nu att jag ska köpa stövlar, dags att komma till skott och göra de kanske? Men jag vill ju inte ha fula gröna utan nå snygga!
Ne nu ser jag nyheterna och sen går jag isäng.
Natti alla!

Kommentera inlägget här :